je bent voor een groot deel regiebehandelaar van een deeltijdgroep, waarin je zelf ook actief therapie geeft, zowel individueel als in groepsverband. We hebben al een deeltijdgroep maar willen met behulp van jou een tweede deeltijd groep opzetten. Deze groep zou bestaan uit 4 a 5 jongeren tussen de 14 en de 19 jaar die 4 dagdelen per week intensief groepstherapie in combinatie met individuele therapie en systeemtherapie volgen. Dit combineer je, indien gewenst en passend, met enkele uren op de KJP-polikliniek in Dordrecht. Die combinatie maakt het werk inhoudelijk rijk, afwisselend en verdiepend.Â
Je werkt systemisch, samen met gezinnen, en stelt behandelplannen op vanuit ervaren klachten in plaats van diagnoses. Je staat naast jongeren en hun systeem, en naast je collega’s: we doen het samen.Â